Rules & Announcements

Television Celebrity Ranking for 12/16/2013 to 12/22/2013 - Page 15

AntiOrga2014 thumbnail
Posted: 10 years ago

 

http://phoenixjp.mesdiscussions.net/forum/Discussions/lycee-sujet_159_1.htm

 

US.

I ask the universe, God, or what entities exist TO the International Organization or Hidden Secret, whose name I know, set up after the 2nd World War that originated in the western countries more precisely the France and Germany

(extrapolation) and whose active members identify each other by gestures languages:

1. By the grace of god, reduce the psychological trauma that I suffered regularly during prolonged stress with the social environment. Let me love, breathe, see, see others around me and the so-called beauty of life I expect from my childhood.

 

FR.

Je prie l'univers, dieu, ou quelles entits qui existent AFIN que l'Organisation Internationale Secrte ou Dissimule, dont j'ignore le nom, mise en place aprs la 2nd guerre mondiale ayant pour origine les pays de l'occident plus prcisment la France ou l'Allemagne (extrapolation) et dont les membres actifs s'identifient entre eux par languages mimiques :

 

1. Par la grce de dieu, diminuez les traumatismes psychologiques que je subis rgulirement lors de sollicitation prolonge avec l'environnement social. Laissez moi aimer, souffler, constater, voir les autres qui m'entourent et la soi-disante beaut de la vie que j'attends depuis mon enfance.

 

GERMAN.

Ich frage das Universum, Gott, oder was Entitten existieren, um die International Organization oder Hidden Secret, dessen Name ich wei, bis nach dem 2. Weltkrieg eingestellt, dass in den westlichen Lndern entstanden genauer die Frankreich und Deutschland (Extrapolation) und deren aktive Mitglieder identifizieren sich gegenseitig durch Gesten Sprachen:

 

1. Durch die Gnade Gottes, die Senkung der psychologischen Traumata, die ich regelmig erlitten whrend lngerer Belastung mit dem sozialen Umfeld. Lassen Sie mich lieben, atmen, sehen, sehen andere um mich herum und die sogenannte Schnheit des Lebens erwarte ich von meiner Kindheit.

 

 

SPAIN.

Le pido al universo, Dios, o qu entidades existen para la Organizacin Internacional o secreto oculto, cuyo nombre no s, creado despus de la segunda guerra mundial que se origin en los pases occidentales con mayor precisin el Francia y Alemania (extrapolacin) y cuyos miembros activos identificarse mutuamente mediante gestos idiomas:

1. Por la gracia de dios, reducir el trauma psicolgico que sufr con regularidad durante el estrs prolongado con el entorno social. Djame amarte, respiro, veo, veo a otros y yo la llamada belleza de la vida que espero de mi niez alrededor.

 

 

PORTUGES.

Peo ao universo, Deus, ou o que as entidades existem para a Organizao Internacional ou segredo escondido, cujo nome eu sei, criada aps a segunda guerra mundial que se originou nos pases ocidentais, mais precisamente a Frana e Alemanha (extrapolao) e cujos membros ativos identificar uns aos outros por gestos idiomas:

1. Pela graa de Deus, reduzir o trauma psicolgico que eu sofri regularmente durante o estresse prolongado com o ambiente social. Deixa-me amar, respirar, ver, ver os outros ao meu redor e da chamada beleza da vida que espero de minha infncia.

 

SWE.

Jag frgar universum, Gud, eller vilka enheter finns till den internationella organisation eller Hidden Secret, vars namn jag vet, som inrttades efter 2: a vrldskriget som har sitt ursprung i vstvrlden mer exakt Frankrike och Tyskland (extrapolering) och vars aktiva medlemmar identifiera varandra genom gester sprk:

Ett. Genom Guds nd, minska den psykologiska trauman som jag lidit regelbundet under lngvarig stress med den sociala miljn. Lt mig lska, andas, se, se andra runt mig och den s kallade livets sknhet jag frvntar frn min barndom.

 

NORWAY.

Jeg spr universet, Gud, eller hvilke enheter eksisterer TIL International Organization eller skjult hemmelighet, hvis navn jeg vet, satt opp etter andre verdenskrig som oppsto i de vestlige landene mer presist Frankrike og Tyskland (ekstrapolering) og som aktiv medlemmene finne hverandre med gester sprk:

 

En. Ved Guds nde, redusere den psykologiske traumer som jeg led regelmessig under langvarig stress med det sosiale miljet. La meg elsker, puste, se, se andre rundt meg og den skalte skjnnheten i livet jeg forventer fra min barndom.

 

AFRIKA.

Ek vra die heelal, God, of watter entiteite bestaan nie aan die internasionale organisasie of versteekte geheime, wie se naam ek weet, is opgestel na die 2de Wreldoorlog wat sy oorsprong in die Westerse lande meer presies die Frankryk

en Duitsland (ekstrapolasie) en wie se aktiewe lede identifiseer mekaar deur gebare tale:

1. Deur die genade van God, die vermindering van die trauma wat ek gereeld gely het tydens langdurige stres met die sosiale omgewing. Laat my lief, asem te haal, sien, sien ander rondom my en die sogenaamde skoonheid van die lewe ek

verwag van my kinderjare.

 

 

 

 /////////////

Created

Last reply

Replies

143

Views

70622

Users

94

Likes

490

Frequent Posters

athniamanvi thumbnail
Anniversary 11 Thumbnail Group Promotion 4 Thumbnail + 3
Posted: 10 years ago
east or west nia sharma is the best

athniamanvi thumbnail
Anniversary 11 Thumbnail Group Promotion 4 Thumbnail + 3
Posted: 10 years ago
nia sharma is the best




credits to telly chakkar
kajen_crazy thumbnail
Anniversary 11 Thumbnail Group Promotion 2 Thumbnail Commentator 1 Thumbnail
Posted: 10 years ago
Love you Karan Singh Grover...
You are the best...
Plz come back soon, missing you so much...