AsYa & SaHil FF "Zindagii" Epilogue Page 98 COMPLETED - Page 26

Posted: 9 years ago
Originally posted by ashiii333

hmmm abhi 28 likes hain but i m going to update only for u happy????
awww thank you ashi me too eagerly waiting ðŸ¤—
Originally posted by FATIMA78651

awww thank you ashi me too eagerly waiting ðŸ¤—

hmmm bas 5 mint dear... going to update...
Originally posted by lovemysehaan

going to update in 5 mins...
Originally posted by nilusoni

Plz update soon 

going to update in 5 mins...

Chapter 14:

Dilshad: hmm eska matlab iss ghar main 4 AAK...

Aahil: haan or badi apko pata hai sab se dangerous AAK kon hai???

Seher: mjhy pata hai...

Neha: mjhy bhi...

Aahil: par mjhy nahi pata na... Sanam help me plzzz...

Sanam: aaj mjhy apna mood spoil nahi karna Latif lunch ready hai ya abhi tak tum khud ko ready kar rahy ho... saying so she went towards dinning table and started arranging it...

Zoya was shocked with Sanam's behavior come on they had traveled across the half world but here her daughter was busy in household chaos... Aahil noticed that...

Aahil: ammi yeh to kuch bhi nahi hai abhi dekhna... he whispered in Zoya's ears...

Aahil: Sanam... lunch to ho jaye ga par sab k rooms...

Sanam: Ya Allah main to bhool hi gayi thi... Latifff...

Latif came running from kitchen but after seeing Aahil after 5 days he started drooling over him...

Aahil and Zoya were aware that Sanam was going to explode any time but Asad was busy in admiring her daughter who was arranging plates, spoons and forks according to his taste...

Sanam: Latifff... stop drooling over him... ja kar rooms ready karo...

But Latif was busy in his "Laad Sahab"... Sanam fumed at him...

Sanam: Latif... "Laad Sahab" yahi hain jab dil chahy dekhty rehna and I promise main kuch nahi kahongi but for now mjhy rooms ready chahieye...

Dilshad: Sanam breath... Asad dekha yeh hamesha se aisy hi hai etna lamba safar kar k ayi hai par issy phir bhi sakoon nahi hai...

Sanam: abbu apka room vahi hai upper ja k left main that too neat and clean app ja kar fresh ho jao tab tak main Mini India k liye rooms ready karati hoon... Seher tum Aaliya or Neha ko apny room main ly jao... phupi app badi ammi ya Haya ka room use kar lejieye... or Ahad Rohan tum log Rehan k sath jao... I know it's wired but I proise tum sabky rooms ready ho jayen gey... Latif...

Latif: Sanam... lunch ready hai... main rooms' ready karny ja rahi hoon...

Zoya: Allah Miyan... What's wrong with you Sanam... tum etna kuch etni jaldi kesy handle kar sakti ho...?

Seher: mom app issy kaho gey na k aaj raat 500 logo ka dinner ready karna yeh shaam tak sab prepare kar ly gi...

Aahil: aakhir biwi kiski hai...

Seher: oh hello pehly meri behn hai...

Aahil: tum kab se mere opposite jany lag gayi...

Rehan: hey wait iss se pehly app dono self praising mode par jao lunch karty hain na... or Seher aaj tera favorite chicken makhni banwaya hai or sath main... 

Seher: bas bas main samajh gayi Aaliya Neha lets go...

Rehan also took Rohan and Ahad to his room... Najma went with Dilshad and AsYa made their way towards their room with Sanam... She opened the door for her parents and they entered while remembering their old moments in that room specially when Asad had carried Zoya to their room after their nikah... They were in their own thoughts when Sanam break their chain of thoughts...

Sanam: abbu ammi I know boht emotional feel ho raha hai but trust me sab kuch pehly esa hi hai...

Asad came forward to her and placed a kiss on her forehead...

Asad: thank you beta...

Sanam: apko thank you kehny ki zaroorat nahi hai... or agar koi cheez missing ho to I m sorry wo Seher hamesha is room main aati rehti hai na...

Zoya: for God sake I m your mother Sanam... mjhy aisa lag raha hai tum meri maa ho...

Meanwhile Aahil joined them...

Aahil: ammi raat tak apko lagy ga yeh apki dadi hai...

Sanam: apko to boht experience hai na...

Asad: stop scolding her Mrs. Khan aik to wo apko etny achy se samjha rahi hai or app complain kar rahi hain...

Aahil: achaa listen agar apko kisi bhi cheez ki zaroorat ho to Sanam apki service pe 24/7 available hai...

Sanam: that was so mean???

Aahil: oh really...

Zoya: ab tum dono jao gey ya main bahir nikalo... Seher bilkul thek keh rahi thi tum dono kabhi nahi sudhro gey...

Aahil: apko agar apny husband k sath akely main time spend karna hai to sedhy sedhy btaiye na Sanam ko aisy samajh nahi ata...

Sanam: Aahil stop teasing my parents... lets go...

Aahil: mene kuch galat nahi kaha tha or haan yeh is room k door ka remote hai...

Zoya: remote wo kyun???

Aahil: Seher na kabhi bhi room main aa jati hai to yaha couples k room remote control hai...

Zoya: phit to tumhara room bhi...

Sanam: ammi we are leaving... she dragged him along...

Aahil: have fun guys... he said winking at Zoya and Sanam dragged him with full power...

Zoya: so cute...

Asad: Mrs. Khan apko kya cue laga...

Zoya: Aahil ka humey tease karna or kya???

Asad: that was so embarrassing Mrs. Khan...

Zoya: haan to kya hua maza to ab ayega na... game Aahil ne start kiya hai khatam main karongi... she said with a smirk...

Asad: okay main shower le kar aata hoon...

Zoya: Mr. Khan if I m not wrong washroom main shower hai app leny kahan ja rahy hain... kuch bhi haan...she said innocently...

Asad: lagta hai yaha teasing k mood main okay don't worry Mrs. Khan aik kaam karty hain sath main shower lety hain na or hum lunch k liye late bhi nahi hongy... he said approaching her...

Zoya: Mr. Khan apki tameez or Tehzeeb kahan gayi haan lagta hai app shayad bhool rahy hain ab app grandfather ban chuky hain...

Asad: haan to main apni biwi k sath hi romance kar raha hoon koi problem hai kya... he said holding her hands...

Zoya: Asadd... koi aa jaye ga...

Asad: aany do... he said cupping her face...

Zoya: koi dekh le ga...

Asad: dekhny do... he said leaning in to kiss her...

Seher was there from longtime but after seeing her parents in romancing mood she stood at the door suppressing her laughter... but when Asad was going to kiss Zoya she whistled at them...

Asya were shocked by hearing a whistle so they turned and found Seher standing there with an evil smile on her face... Asad sprang apart from Zoya like he was on fire and Zoya was ready to answer her back...

Seher arched her eye brows in amusement and zoya arched her eye brows in what's so funny...

Seher: romancing and all haan... she said winking at her parents...

Asad: wo actually...

Zoya: meri aankh main kuch chala gya tha...

Seher who was controlling her laughter from long time but hearing out their lame excuses she was unable to control herself and soon she was rolling with laughter... but seeing her embarrass parents she controlled herself...

Seher: okay okay I m sorry but mom app lame excuses kyun dy rahy ho... wesy apko na door lock karna chahieye tha nahi...

Asad: main fresh ho kar aata hoon... excuse me...

Seher: dad apko bhagny ki zaroorat nahi hai I m going bas next time khayal rakhna... saying so she left...

Zoya: apko kaha than a door lock kar lejieye... actually nahi kaha tha par apko khayal rakhna chahieye tha na that was so embarrassing...

Asad: yeh sab app ne hi start kiya tha... or Seher bilkul app par gayi hai knock to wo karti hi nahi hai...

Zoya: Mr. Khan stop blaming me... app aik kaam kejieye usy ja kar samjh dejieye next time knock kar k aaye tab tak main fresh ho kar ayi...

Asad: nahi pehly mujhy jana hai...

Zoya: Ladies first Mr. Khan bhool gaye...

Asad: better luck next time Mrs. Khan... saying so he entered in washroom...

Meanwhile, in the kitchen Sanam was preparing Kheer for her abbu and Latif was telling her about his hard work when she was in London... Aahil came in kitchen after having bath and signaled Latif to exit which he obliged willingly... Aahil came behind her and sneaked his arms around her waist and she immidately leaned on his chest...

Aahil: what are you doing here???

Sanam: abbu k liye Kheer bana rahi hoon...

Aahil: Mrs. Aahil Raza Ibrahim apko nahi lagta app aik achi beti, achi behen or achi maa ban'ny k chakar main meri biwi biwi ko stress out kar rahi hain...

Sanam: Aahil I know mujhy yeh sab etni jaldi karny ki zaroorat nahi hai par apko nahi lagta humey life ko 2nd chance nahi dena chahieye...

Aahil: par in sab main meri Jaan ka kya haan??? He whispered in her ears...

Sanam: app hain na apni jaan ka khayal rakhny k liye... she said pecking his cheek...

Aahil: achaa listen mene Rehan se keh dia hai k party kal ho gi aj nahi...

Sanam: wo kyun??? She said turning off the stove...

Aahil: kyun k mjhy pata hai meri biwi ko kal se proper sleep nahi mili to bas aj koi party nahi hai or wesy bhi abbu ammi sab thak gaye hongy etna lamba safar tha to...

Sanam: that's why I love you so much...

Aahil: achaa ji...

Sanam:  I hope abbu ko kheer pasand aa jaye... she said after tasting it...

Aahil: okay let me taste it na... he said turning her around...

Sanam: Aahil apko kheer taste karni hai to mjhy kyun turn kiya ya phir apko mere hath se taste karni hai...

Aahil: mene kab kaha mjhy app k hath se khani hai... he said making circles on her back...

Sanam: Aahil hum kitchen main hain...

Aahil: to???

Sanam: lunch ready hai chalty hain na... Sunny wait kar raha hoga...

Aahil: Sunny badi ammi k pass hai... or abhi tak dinning table par koi nahi aya jab bhook lagy gi sab aa jayen gey...

Sanam: oh to app full planning k sath aaye hain... she said placing her arms around his neck...

Aahil: haan or Latif bahir hai koi andar bhi nahi aa sakta... he said creasing her cheeks...

Sanam: or agar Seher...

Aahil: ssshhh... he placed a finger on her lips... wo is waqt kahi or busy hai...

Sanam: really... hamary ilawa wo kisy pareshan kar sakti ha or is waqt to Asma bhi yaha nahi hai...

Aahil: mjhy pata hai but I will not let you know...

Sanam: Aahil... tell me na plzzz...

Aahil: pehly promise karo gi tum gussa nahi hogi...

Sanam: paka ab btaiye...

Aahil: wo is waqt Mr. & Mrs. Khan...

Sanam: Allah Miyan... pey gya panga... Aahil ammi abbu ko to rehny dena tha kitna bura lag raha hoga unhy app dono ko hamesha... she was going on and on but Aahil silenced her by sealing her soft lips with his manly lips...

Aahil knew that she will react after knowing about his and Seher's plan so he was fully aware of his skills so he just kissed her right there near the kitchen counter...

Sanam was angry with him but when he sealed their lips she just forgot everything and closed her eyes in order to feel the moment... There was just togetherness of their lips and no movement at all... Sanam was the first one who started moving her lips and soon Aahil too started to give the same treatment to her lips... The kiss was a smooth one... after breaking the kiss they placed their foreheads together...

Aahil: meetha kum hai... he whispered huskily...

Sanam: haan... she answered catching her breath...

Aahil: kheer main meetha kum hai...

Sanam: haan abbu ko zaida meetha acha nahi lagta...

Aahil: par mujhy to meetha pasand hai na... he said pecking her lips...

Sanam: app k liye main hoon na...

Aahil: oh ho aj kal app boht romantic hoti ja rahi hain kuch special hai kya...

Sanam: app k sath to mera har din special hai... she pecked his lips...

Aahil: let's make a deal... kyun na raat ko bhi special bana liya jaye... what's say jaan...

Sanam sealed the deal by taking him another kiss... this time the kiss was not at all smooth... that was urgent and they were pouring out there feelings in that kiss... but Latif interrupted them by telling them all are there on dinning them for lunch and they broke apart unwillingly...

Sanam: ab meetha kesa tha???

Aahil: perfect... par yeh Latif ne achy se taste hi nahi karny dia... he pouted...

Sanam: apko apka desert mil jaye ga don't pout like this... she pecked his lips...

Aahil: done... he pecked her lips again and left the kitchen...

Continue in the next post...

Edited by ashiii333 - 9 years ago
Remaining part...

At the dinning table...

Sanam: abbu khany k bad ap k liye kuch special bhi hai...

Asad: mere liye...

Sanam: haan par apko pehly lunch karna hoga...

Asad: or agar main lunch na karon to???

Dilshad: Asad aik baat yaad rakhna yeh surprise tab tak nahi dy gi jab tak tum lunch nahi karo gey... boht ziddi hai...

Sanam: badi ammi... acha thek hai main abhi ly kar aati hoon...

Sanam brought the kheer for Asad and he was surprised to see his favorite dish in front of him that too quite soon...

Asad: Sanam its my favorite... thank you beta...

Sanam: apko thanks kehny ki zaroorat nahi hai but taste kar k btaiye kesi hai... she said bringing spoon in front of him...

Asad obliged happily and ate with his daughter's hand...

Zoya: kheer kesi hai Mr. Khan???

Dilshad: Zoya tum dono abhi tak Mr. & Mrs. Khan par atkey huway ho kya???

Neha: nahi badi ammi bas aadat se majboor hain haina Zee...

Zoya: right... acha ab kheer kha kar btaiye na Asad... or ammi main Asad bhi bol sakti hoon...

Sanam: abbu agar achi nahi bani to app bta sakty hain...

Asad: actually... achi nahi hai...

Sanam's face fell on hearing this... Zoya noticed this...

Zoya: Mr. Khan you are so mean... and Sanam don't worry next time achi ban jaye gi... you know what main to abhi bhi Rabert se biryani banwati hoon...

Sanam was on verge of crying but she composed and excused herself but Aahil grabbed her hand...

Sanam: Aahil mjhy kitchen main kaam hai plzzz... she pleaded him with teary eyes...

Aahil: mjhy pata hai konsa kaam hai... app sab aisa nahi kar sakty meri biwi ne etny pyar kheer banai hai par app sab ko mazak sooj raha hai...

Asad: I m sorry beta... mjhy in sab ne kaha tha k tum ne kheer banai hai or mjhy kehna hai k achi nahi bani...

Sanam: app sorry kyun bol rahy hain abbu... agar kheer achi nahi bani to koi baat nahi...

Zoya: Sanam hum sab mazak kar rahy thy beta...

Asad: haan or kheer achi nahi balkey boht achi hai...

Sanam: sach main abbu...

Asad: I know mjhy inki help nahi karni chahieye thi but...

Sanam: apko kheer achi lagi mere liye vohi kafi hai...

Aahil: haan par aj k bad no mazak meri biwi aik mint main rony beth jati hai... he said placing an arm on her shoulder...

Zoya: acha or jab tum or Seher usy tang karty ho tab...

Aahil: Sanam ko hum dono ki aadat hai na is liye but kuch time bad app logo se bhi achy se adjust ho jaye gi...

Dilshad: Asad mjhy tum se yeh umeed nahi thi... meri beti ko rula dia na...

Asad: okay no problem... meri beti to naraz nahi hai na...

Sanam: main app se naraz kesy ho sakti hoon...

Meanwhile, Seher came there rushing from her room...

Seher: agar yeh sorry drama khatam ho gya ho to main kuch bolo...

Sanam: tumhy ka se permission leni par gayi...

Seher: whatever... phupi app idhar aao na...

Najma: mjhy yaha ammi k pass hi rukna hai...

Seher: apko kahi ly kar nahi ja rahi... Haya aa rahi hai to usy bhi to surprise dena hai na...

Aahil: hold on... wo shopping par hai meri baat hui thi abhi...

Seher: or apki galti ki vaja se wo abhi aa rahi hai...

Aahil: mene kya kiya???

Seher: app ne usy causally call ki or pocha ghar kab taka a rahi ho right???

Aahil: haan to...

Seher: common sense jiju... usy pata chal gya hai hum sab aa gaye hain...

Sanam: par Aahil ne to btaya bhi nahi...

Seher: meri maa wo yaha shopping par thi jiju ko kesy pata chala... now sab ko samjh aa gai or phupi app yaha ao na... Haya jesy enter ho gi mjhy uska reaction dekhna hai...

Najma: lekin mjhy boht nervous feel ho raha hai...

Seher: app aik dum relax raho phupi wo boht khush ho gi... or haan Asma bhi yahi aa rahi hai... she said eyeing Rehan...

Rehan: mjhy kyun bta rahi hai yaar...

Seher: oh hello drama band kar mjhy pata hai tum dono last week date k bad nahi mily...

Rehan blushed at the mention of date and excused himself...

Aahil: bhaga dia na usy...

Seher: seriously jiju eski enhi harkato ki vaja se mjhy Asma par taras aata hai or Allah ka shukar ada karti hoon k main bach gayi warna pata nahi mera kya hota...

Neha: app bach gayi matlab???

Aahil: boht lambi story hai bad main btaonga... now be ready haan meri melodrama saali aa rahi hai...

Zoya: Haya agar melodrama hai to phir Seher kya hai??? Zaroor uska bhi koi naam hoga haina...

Sanam: ammi wo drama queen hai...

Seher: ji nahi mom yeh naam Sanam ka dia hua hai or daju ki main badi beti hoon koi saali waali nahi hoon...

Aahil: awww my baby... sab hamary bary main bolty hain na... kal party main btayen gey sabko...

Seher: done jiju...

They heard footsteps near the entrance and Seher with Najma hid behind the pillar... Haya and Asma entered... As soon Haya spotted Aahil... she shoot a death glare at him...

Haya: jiju apko nahi lagta k app kuch extra smart hoty ja rahy hain... apko kya laga app call kar k pocho gey k main ghar kab aa rahi hoon or mjhy pata nahi chaly ga k app wapis aa gaye ho... come on app bta dety to main ghar pe rukti na...

Sanam: yeh sab Aahil or Seher ka idea tha...

Haya: tum to baat hi mat karo... she turned towards Zoya and look her from top to bottom... she supposed her as Sanam...

Aahil signaled Zoya to be like Sanam and he took hold of Sanam's hand and hid her behind Rohan and Ahad... Zoya was going to answer her but Haya spoke out first...

Haya: yeh kapry kesy pehny hain... tumhari tbeat to theek hai or vaha ja kar haircut kra lia... she pointed out some changes...

Zoya was controlling her laughter so she signaled Najma to take step towards Haya...

Haya: kya hua jiju app ne abhi tak... she stopped dead in her sentence... mamo app... she said turning towards Asad... but Najma came from behind and placed her hands on her eyes...

Haya: Seher yeh mazak ka time nahi hai or jiju mene abhi Asad mamo ko dekha is it true... or Seher hath hata na kya masla hai... she said holding her hands but as she touched the hands she knew that she was not Seher... curiosity took over her and she gently squeezed that hands...

Haya: who's it???

Najma: tumhy kya lagta hai... she removing her hands and turned her around... Haya got shocked by seeing her mother in front of her that too alive... tears welled up in their eyes... she traced her mother's face and whispered "ammi" najma nodded at her and took her in a hug... They broke the hug and Najma placed a kiss on her daughter's forehead...

Najma: kesi hai meri beti...

Haya: ab boht achi hoon...

Seher: moti ab bta surprise kesa laga... or mere daju pe kyun gussa hui...

Haya: wo tere se pehly mere jiju hain samjhi... or yeh sab kesy possible hai... I mean...

Asad: beta jo hona tha ho chukka... ab hum sab sath hain or yehi bat matter karti hai... and he offered her a hug which she obliged happily...

Haya: app kesy ho mamo???

Asad: I m fine beta... meri sab betiyan etni badi ho gayi pata hi nahi chala ammi...

Dilshad: haan par mere liye abhi bhi vohi bachiyan hain...

Haya: haan par apki ladli abhi tak vahi khari hai... she said turning towards Zoya...

Sanam: par main to yaha hoon budhu... she answered standing with Aahil...

Haya was beyond shock by seeing Sanam beside Aahil... she turned towards Zoya smiling sheeplessly...

Haya: I m sorry ZAAK mjhy laga...

Zoya: k main Sanam hoon... hayeee Mr. Khan suna app ne main aj bhi pehly ki tarha young hoon... par yeh ZAAK kon hai???

Seher: mom app ZAAK ho bhool gaye Zoya Asad Ahmad Khan...

Zoya: waooo so cool haina mr. Khan...

Asad: Mrs. Khan suna mene...

Zoya: jealous honey ki zaroorat nahi hai... Haya come here give me a hug... ksis ko to meri qadar hui...

Haya: mami app to aik dum Seher jesy ho... she said after hugging her...

Sanam: ammi Seher jesi nahi hain balky Seher ammi par gayi hai...

Haya: haan mera bhi vohi matlab tha but excitement main kuch samjah nahi aa raha...

Dilshad: ab tum logo ka ho gya ho to Asma ko introduce kra doon... yeh Asma hai Rehan ki fianc...

Seher: Dj engagement 3 din bad hai...

Dilshad: han to...

Asma: Assalam o Alaikum... and she greeted new family members happily...

After some hugs and kisses, all were seated in order to have late lunch when Aahil excused himself and went to Manahil's room where she was awake now but nobody listened to her cries except Aahil... He took her in his arms and made his way downstairs...

Aahil: hamary ghar k etny important member se to koi mila bhi nahi... okay no problem hum bhi kisi se nahi bolengy... haina baby...

Manahil smiled in response and Mini India jumped on Aahil...

Haya: mjhy pata tha Manahil k aaty hi yeh haal hoga...

Aahil: haan par main enhy koi chance nahi deny vala... saying so he ran from there followed by Mini India...

Dilshad was watching her children so happy with teary eyes and she sent a silent prayer to keep her family safe, sound and together forever...

Precap: Grand Party...
              A Big Twist...

Salam... how are you all... hope all are good...
Thank you sooo much for ur love guys... i cant explain how much i enjoy reading ur replies...
So tell me update kesa tha??? mjhy kab se thora romantic update chahieye tha finally time aa gya...
Plzzz ignore my mistakes...
Hit like and leave ur precious comments...
Next update till 30+ likes and 20+ replies...
With love Ashii...

P.S I will update "Adhoori Mohabbat" and "Separation... No Moreee" tomorrow...

Perfect family
Bt wht twist ?😕
Edited by Niya_789 - 9 years ago
Originally posted by ashiii333

hmmm abhi 28 likes hain but i m going to update only for u happy????
Aww so swt. Thanku so much
Awesome part
Thanks for pm
Plz pm me for next part
Continue soon 
Lovely update. ...liked asya and sahil romance...seher  such a kid she is...haya najma scene was emotional. ...