Writers Corner: Books, Stories & Poems

Travelling Review The Avanti Group Way: Tips frn proffsen

rouxayna thumbnail
Posted: 9 years ago

Tips frn proffsen resor: bsta Apps fr dina Instagram-bilder

Jag hade inramade det som en "rookie vill pitch med All-Stars" nr jag frst upptckte professionell resor bloggare.

Du menar att folk faktiskt gra en karrir av resa? Vnta, vad? Hur?

Jag var p allvar lra mer. Jag intervjuade 10 mycket populr och respekterad resor bloggare fr "Hur till bloggen som en Expert" del 1 och del 2.

Jag tog bes**tet att hoppa in i resor blogga heltid i juni, och lanserade en ny blogg i juli. Jag kpte en Canon 70D...

Jag har att lra sig fotografi. Jag r skamlst och ppet besatt resa fotografi. Detta r inte en hemlighet.

Jag kommer att trffa ut journalisten Flash Parker fr en lektion i veckan. -nska mig lycka till!

Dock r fnga mnniskor och platser--fnga en hel historia inom en stilla stund--en konst och en frdighet. Lt oss vara rliga, killar: en blogg som tar upp en hel lotta arbete och tid. Med s mnga krav p blogger dagordningen, kommer inte att jag bli en fotograf ver natten.

Infoga "grter" emoji.

Lyckligtvis finns det detta medium som kallas Instagram, som tillter oss att lgga upp bilder p en del av storleken. * Frck frck, * det finns ingen anledning fr mig att inte frbttra mina bilder nr de r tumme-stora. Speciellt nr det finns mnga program som ltt kan ka en Instagram fotokvalitet.

S jag gjorde vad jag tror ngon br gra nr de begs Self-frbttring: jag ntt ut till ngra av proffsen.

Ursprungligen, jag trodde att jag skulle f feedback p 10 nya apps att prova om jag ndde till 10 personer fr deras frsl*g. Jag borde inte ha blivit frvnad att mest professionella Instagrammers anvnder samma apps.


Edited by rouxayna - 9 years ago

Created

Last reply

Replies

0

Views

290

Users

1

Frequent Posters